Керівник фракції «Народний контроль» у Львівській міській раді Валерій Веремчук застеріг мерію від надміру купувати у кредит 100 нових тролейбусів з автономним ходом. Адже до кінця року Львів вже має отримати 50 нових «Електронів». Натомість водіїв, які ними керуватимуть, нема. Також нема чітких розрахунків реальної потреби міста у громадському транспорті.

«Торік була схожа ситуація із новими автобусами для АТП-1, які через брак водіїв тривало простоювали в автопарку. Щодо тролейбусів, то мої застереження також не безпідставні. Ще у травні я озвучував запит на цю тему. У відповіді на нього вказано, що станом на кінець червня у штаті «Львівелектротрансу» було 140 водіїв. Щоб гарантувати щоденний вихід на лінії 85 тролейбусів (а саме така цифра вказується як бажаний результат після того, як Львів отримає цьогорічне замовлення у 50 нових «Електронів), потрібно 200 водіїв. До кінця року на базі навчального комбінату «Львівелектротрансу» обіцяють підготувати ще 30 водіїв. Підсумок: на початку 2020 року, за оптимістичних прогнозів, Львів матиме 170 водіїв. Тридцяти все рівно бракуватиме. Тож хто керуватиме ще сотнею тролейбусів?», – говорить Валерій Веремчук.

Водночас він уточний, що підтримує оновлення громадського транспорту Львова, втім закупівля нових автобусів/тролейбусів/трамваїв вимагає раціонального підходу і чітких розрахунків.

«Практика показує, що чиновникам таки треба чути депутатів і їхні рекомендації. Ще рік тому в АТП-1 не знали, як використовувати знамениті автобуси-гармошки. Вони «гнили» під парканом, а Львів за мільйони купував нові. Абсурд. На щастя, до мене і порад колег врешті прислухалися. І нещодавно зʼявилася інформація, що «гармошки» після ремонту знову випустили на маршрути. Тож вкотре наголошу: вирішення проблеми громадського транспорту у місті потребує не лише грошей, а передусім розумних і логічних управлінських рішень», – переконаний Валерій Веремчук.

 

 

Поширити допис: