Керівник фракції «Народний контроль» у ЛМР Валерій Веремчук вимагає надати аналітичну інформацію про те, чи вдалося досягнути більшої мобільності у русі громадського транспорту через облаштування виділеної смуги на пр. Чорновола.

«Мета облаштування виділених смуги мені особисто зрозуміла – громадський транспорт у пріоритеті. Виділені смуги – це економія часу на проходженні маршруту, сотням пасажирів не доведеться мордуватися у салонах автобусів, які у години пік простоюють у корках. Але це теорія, а як є на практиці, невідомо», – заявив Веремчук під час сесії ЛМР 10 жовтня.

Він звернув увагу, що облаштування виділених смуг для громадського транспорту багатьма львівʼянами сприймається неоднозначно. Зокрема, чимало водіїв незадоволені облаштуванням виділеної смуги на пр. Чорновола. Водночас мерія уже анонсувала відкриття таких смуг ще на шести вулицях Львова.

«Переконаний, що тільки аналіз ефективності вже існуючих смуг на проспекті Чорновола може стати повноцінним аргументом «за» чи «проти» їх облаштування на інших вулицях. Чи скоротився час проходження маршруту автобусами завдяки виділеним смугам? Якщо так, то наскільки? Чи дозволить це скоротити кількість автобусів на тому чи іншому маршруті, але без втрат в інтервалі руху? Чи задоволені нововведенням самі пасажири громадського транспорту, який курсує проспектом Чорновола? Ці речі потрібно проаналізувати, щоб зрозуміти подальшу перспективу виділених смуг вулиць у Львові», – переконаний Веремчук.

 

 

 

 

Поширити допис: