Електронний квиток у громадському транспорті дасть потрібний ефект лише у тому випадку, якщо його впровадження стане частиною цілого комплексу заходів для вирішення проблеми мобільності у Львові.

Таке переконання під час дискусії у «Твоє місто» висловив керівник фракції «Народний контроль» у Львівській міській раді Валерій Веремчук.

«Е-квиток – це зручність для пасажирів, безпека руху, адже водії не відволікатимуться на розрахунок за проїзд, водії не перейматимуть виручкою і не вирішуватиме їхати йому чи ні на потенційно збиткове коло, порушувати графік роботи чи ні. Е-квиток має стати елементом покращення мобільності у Львові. Але це станеться за умови реалізації цілого комплексу рішень», – говорить депутат.

Зокрема, він наголосив, що громадський транспорт не зможе курсувати чітко за графіком, якщо автобуси, тролейбуси і надалі простоюватимуть у заторах, якщо не виходитимуть у потрібній кількості на рейси через брак водіїв.

«Робота громадського транспорту має бути прогнозованою. Пасажири повинні бути впевнені, що зможуть у потрібний час дістатися з пункту «А» до пункту «Б». Сам тому я підтримую ідею виділених смуг для громадського транспорту. Але потрібно і вирішити проблему, хто керуватиме цим транспортом. Цього року Львів отримає 50 нових тролейбусів, утім водіїв не вистачає. Школа, створена при «Львівелектротрансі», може готувати щороку лише 30 керувальників. І таких больових точок багато. Тому якщо не буде комплексних рішень, то е-квиток змінить хіба форму оплати для проїзду. Натомість має стати частиною вирішення проблеми мобільності у Львові», – переконаний Веремчук.

Також він закликав чиновників повернути процедуру впровадження е-квитка у прозору площину.

«Усі затверджені графіки появи е-квитка давно порушені. Тому, звісно, виникають питання, чому так. Я входив до складу робочої групи з впровадження е-квитка, ми мали якісне спілкування із представником європейського банку, могли задавати питання. Та зараз усе звелося до сухих повідомлень у медіа. А говорити є про що. Наприклад, якою буде вартість е-квитка для Львова: скільки доведеться доплачувати з бюджету – чи 500 чи 700 мільйонів – і за пільговиків, і за неефективну мережу, і за прозорі зарплати водіям. І ці питання мають вирішуватися у прозорому і чіткому робочому процесі», – додав Валерій Веремчук.

 

 

Поширити допис: