Будівництво пішохідного моста через залізничну колію на вулицях Сулими-Головатого має розпочатися вже в лютому 2020 році. Водночас ще в грудні підрядник готовий приступити до підготовчих робіт. Орієнтовна дата завершення обʼєкту – літо наступного року.

Про це повідомив на своїй сторінці у фейсбуці керівник фракції «Народний контроль» у ЛМР Валерій Веремчук після виїзної наради за участі керівниці «Львівавтодору» Оксани Єстеферової, представників підрядника і «Укрзалізниці», координатора Оксани Медвідь.

«Підрядник, а він чи не єдиний в Західній Україні, що займається зведенням мостів, ще в грудні готовий стартувати з підготовчими роботами. А вже в лютому приступить до основних. Каже, що реально завершити міст у червні 2020-ого», – поінформував Веремчук.

Також він додав, що, за словами підрядника, найбільша складність – дати лад із комунікаціями. А ще треба узгодити графік «вікон» для роботи із залізницею, адже рух потягів на час зведення моста не припинятиметься.

«Також є потреба додатково переговорити із проєктантами. Щоб міст був доступним для людей з інвалідністю, проєкт передбачає встановлення ліфта. Втім підрядник побоюється, що його дуже швидко розберуть на частини «умілі руки». Тож каже розглянути можливість заміни підйомника на серпантинний пандус. Я ж запропонував у варіанті встановлення ліфта домовитися із «Муніципальною вартою» про оснащення переходу камерами відеонагляду із можливістю розпізнавання  обличчя, щоб відстежувати ситуацію біля моста, швидко реагувати на спроби крадіжок», – написав депутат.

Валерій Веремчук нагадав, що перипетії із будівництвом моста тривали кілька років. Спочатку на роботи не було грошей, потім готували проєкт, ще кілька разів на тендер не подавався жоден підрядник. Коли ж його нарешті визначили, мерія із незрозумілих причин кілька місяців не давала «добро» на початок будівництва. Справа зрушила після чергового запиту Веремчука на позачерговій сесії ЛМП 2 грудня.

«Цим проєктом «Народний контроль» займається вже кілька років. Чому так наполягали на необхідності розпочати його якнайшвидше?  Щоб сповна зрозуміти це, потрібно бодай раз перейти колію на місці нинішнього «переходу». За час наради – 15-20 хвилин –  її перетинали кілька десятків мешканців, у тому числі літні люди, школярі. Зараз до залізничного шляху ведуть круті і геть розбиті сходи: один неправильний рух і є всі шанси втрапити або на колію, або у падінні поламати всі частини тіла.  Так немає бути! І безпека мешканці, особливо в таких місцях, має бути передусім», – наголосив Валерій Веремчук.

 

 

Поширити допис: